Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

keukenstyling inspiratie

Zoals jullie hebben gezien hebben we de keuken een grote make over gegeven. De keuken is nu een stuk strakker en lichter. We hebben een enorm aanrechtblad waarop nog niet veel gebeurt! Ik ga vandaag de plaatjes met jullie delen waar ik de meeste inspiratie uit haal...



















Het liefst heb ik een zo leeg mogelijk aanrechtblad. Ik hou ervan om alles lekker schoon te houden en ik vind het gewoon niet handig als je elke veeg van alles op moet tillen :)

Toch is het wel heel leuk om kleine stillevens op het aanrecht te maken. Hierbij kan je denken aan het gebruik van dienbladen, snijplanken, (kruiden)planten, een pot of vaas met pollepels... Om er een eenheid van te maken zet je dit op een dienblad of groepeer je ze tegen de muur. 


Om alle plaatjes op mijn bord te zien en de links naar de originele website te vinden:

5 opmerkingen: