Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

literatuurbak

Ik ben gék op woontijdschriften. Lekker bladeren, binnen kijken bij andere mensen en ideeen opdoen voor onze eigen inrichting. Op dit moment heb ik een abonnement op 101 woonideeen, vtwonen en een proefabonnement op ELLE wonen..De tijdschriften stapelen zich dus op en het is natuurlijk zonde om ze weg te doen, omdat je ook op een later moment nog even terug kan kijken!







Er zijn allerlei manieren om je tijdschriften 'op te ruimen'. In een doos, in de boekenkast, stapeltjes op de bank, stapeltjes om een bijzettafeltje van te maken.. Bij ons lag er een stapeltje op de bank en de rest boven in een doos.

Totdat we deze lectuurbak tegenkwamen bij een tweedehandswinkeltje in Deventer. We hebben er € 7,50 voor betaald en mee naar huis genomen..


Het lijkt een beetje ouderwets in deze bruine kleur, dus ik heb hem geschuurd en geschilderd. Nu doet het wat brocante aan en daar ben ik eigenlijk niet zo heel erg van. Wel vind ik de combinatie van een strakke inrichting met klassieke vormen, zachte stoffen en verrassende kleuren leuk, dus hij heeft alvast een plekje naast de bank gekregen. Handig voor de tijdschriften, maar ook als bijzettafeltje of als extra zit- bankje als er visite is!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten