Pagina's

maandag 16 december 2013

wij stonden op de wintermarkt in de bilt!


Afgelopen zondag heb ik samen met mijn schoonzus op de wintermarkt in de Bilt gestaan. Zij heeft een eigen bedrijfje met webwinkel (www.mijnoogappeltje.nl), met spulletjes gericht op kinderen. Muziekinstrumentjes, kaarten, kinderkamerkunst enz.



Ik maak (voor de hobby) gehaakte windlichten en kussenhoezen, kussenhoesjes van afrikaanse waxprintjes enz. (rechterdeel van de kraam)...
Het was fris, maar gezellig druk en er kwamen heel wat bekenden langs.. Ik heb er een aantal bestellingen aan over gehouden en weer nieuwe zin om verder te haken!






Natuurlijk heb ik een deel van de collectie ook zelf in huis! gehaakte kussens, een kussen en plaid van Afrikaanse wax- stof, gehaakte waxinelichtjes en windlichten..





 


De vazen op de eettafel komen van de HEMA, windlichten zelf gemaakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten