Pagina's

vrijdag 30 januari 2015

capsule- winter/zwangerschaps-garderobe

Ik ben sinds de verbouwing enorm bezig met opruimen in huis en eens kijken wat een troep we allemaal hebben. Dat begon eigenlijk al met de verbazing over het grote aantal dozen dat het huis ingedragen werd. Maar geen directe aanleiding gehad.. dus alles heeft netjes op zolder en in overvolle kasten gestaan. (Vaak zonder aangeraakt te worden in twee jaar, dus overbodige spullen?)





Nu dat we de bovenverdieping aan het verbouwen zijn werd het dan toch eens tijd om alles goed uit te mesten. Maar hoe doe je dat nou goed? Meestal belandde bij mij het meeste spul gewoon 'georganiseerd' in nieuwe dozen in plaats van  weg ermee, wat eigenlijk de bedoeling was.

Stap 1 was voor mij het inpakken van de nieuwe kledingkast. Ik kwam op de site www.un-fancy.com terecht en deze dame heeft een project genaamd 'capsule wardrobe' lopen. In het kort, voor elk seizoen 37 kledingstukken incl. jas en schoenen. Met als doel om creatief te worden in het matchen, matchende kleding zoeken en eigenlijk niks of enkele goed doordachte stuks kleding te shoppen in plaats van met tassen vol thuiskomen van de sale.

Omdat ik op het moment zwanger ben een hele uitdaging, maar ik heb met mijn zwangerschapskleding en winterkleding een goede wintergarderobe kunnen maken!





Om jullie te kunnen laten zien welke combinaties ik met mijn zwangerschaps-winter-capsulewardrobe kan maken, doe ik op mijn eigen manier mee aan de 'shop your closet remix challenge'.
De outfits die ik hiermee maak, zie je in 'dressing the bump'! Ik ga jullie elke week 2 outfits laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten