Pagina's

zondag 26 mei 2013

verbeterde versie van de verjaardagskalender!

Ik was totaal nog niet tevreden met de verjaardagskalender die ik had gemaakt. De haakjes waren rommelig, het bord was niet 'af', de rondjes waren nog niet zoals ik ze mooi vond...

Ter herinnering, dit is de oude versie van de kalender. Nog lang niet alle familie en vrienden hangen eraan!


Ik heb het bord geverfd, mijn vriend heeft 'verjaardagen' geschreven, want ik vind zijn handschrift heel mooi! Haakjes (bouwmarkt) zijn onderin geschroefd in plaats van spijkertjes op de voorkant, en ik heb mijn kettelstiften gebruikt om de rondjes aan elkaar te bevestigen. Kettelstiften gebruik ik ook bij het maken van sieraden met kralen, deze zijn te vinden in de meeste hobbywinkels.

Ik heb het brooddeeg afgebakken op 100 graden (2 uur) en meerdere laagjes geverfd. Deze keer heb ik de namen en datums erop geschreven met een verf- stift. (gevonden bij de boekhandel)


Dit is het resultaat!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten