Pagina's

vrijdag 6 februari 2015

dressing the bump #1 mijn verhaal..

Zwanger, yes! Eigenlijk ben je al vier weken zwanger als je er achter komt.. Meteen sloeg bij mij misselijkheid en een opgeblazen gevoel toe. De knoop van mijn spijkerbroek wou niet meer 'lekker' dicht en de rand van mijn broek drukte in mijn buik.

Mijn allereerste zwangerschapsaankopen waren dus met 6 weken al, twee stretchbroeken met buikband van de HM!




Toen ben ik maar eens goed op internet gaan zoeken naar leuke ideeën voor zwangerschapskleding, gecombineerd met gewone kleding, want een hele nieuwe garderobe aanschaffen leek me geen strak plan. Toch had ik ook geen zin in omhoog kruipende hemden of kleding waarin je borsten en buik één glijbaan lijken te worden.

Eigenlijk kon ik weinig leuks vinden. Ik heb op Pinterest wel leuke plaatjes kunnen vinden en daarmee ben ik aan de slag gegaan.
Volg het bord zwangerschapsmode van Inge op Pinterest.

Wat me vooral wel trekt zijn jeans, basic shirt en jasje of lekker dik vest. Ik vind het riempje boven de buik ook heel leuk staan en het geeft je een duidelijk silhouet, maar het zit voor geen meter! Nog niet gebruikt dus. Een mooi alternatief is een stoffen band :)

Ik heb wat tweedehandskleding gekocht en ik heb me één keer in een Noppies winkel gewaagd voor een (voedings-) shirt en een jurkje voor de feestdagen.

Uiteindelijk gebruik ik veel van mijn eigen kleding en ben ik best tevreden met mijn outfits!
Wat ik wel heb aan zwangerschapskleding:

- jeanslegging blauw (HM)
- jeanslegging zwart (HM)
- leggings, donkerblauw (Noppies), zwart en grijs (HM)
- tuniek korte mouw (tweedehands)
- longsleeve basic wit (tweedehands)
- longsleeve blauw met print (tweedehands)
- longsleeve voedingstop roze (Noppies)
- jurkje bruin (tweedehands)
- jurkje rood (Noppies)

Komende weken ga ik een aantal outfits met jullie delen, ik hoop jullie ermee te kunnen inspireren.

Hier vast mijn eerste outfit! Excuus voor de slechte kwaliteit foto en mijn slaperige hoofd..
longsleeve grijs (mango)
jasje grijs (River Island)
jeanslegging zwart (HM, zwangerschap)
enkellaarsjes (Van Haren)
armband (onbekend)
horloge zwart/ rose (action)







2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook lekker veel basics. Ook een paar jurkjes voor de afwisseling. Het is inderdaad maar voor een aantal maanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je outfit is hartstikke leuk! en een basis style is het leukst! ^^

    BeantwoordenVerwijderen