Pagina's

vrijdag 6 maart 2015

Dressing the bump # 5 outfits (week 34)


Deze week weer twee nieuwe outfits!


outfit 1

Na al dat blauw en roze ben ik maar weer eens overgestapt op zwart- grijs. Dat zijn wel de twee grote lijnen in mijn wintergarderobe. Ik draag hier weer een combinatie van een zwangerschapsjeans met verder 'gewone' kleding. Dit kan weer zowel met sjaal als zonder! 
Onder de lichtgrijze top draag ik een nude hemd van HM. Ze hebben bij de HM extra lange hemden (geen zwangerschap) die tijdens je zwangerschap heerlijk te dragen zijn onder elke outfit!
o ja, misschien leuk om erbij te vertellen, ik zit op dit moment in mijn 8e maand zwangerschap :)








top: Mango (winter 2013)
hemd: HM (oud, maar nog steeds te koop)
vest: Selected Femme (winter 2013)
sjaal: Costes (winter 2013)
jeanslegging: HM (winter 2014)
schoenen: Fretons
horloge: Action (ja echt, € 4,99)
ketting: Zara (winter 2013)


outfit 2

Ook de tweede outfit deze week is in grijstinten. Ik moet eerlijk bekennen dat zodra ik thuis ben/ kom.. die broek uit gaat en een joggingbroek aan gaat! Deze top en dit vest zitten heerlijk comfortabel, dus zeker met de joggingbroek een ideale relax-outfit.
De schoenen heb ik deze winter gekocht bij een outlet van Manfield. Ze zijn geweldig voor tijdens de zwangerschap, er zitten namelijk ritsen in! Denk je dat je met 6 maanden je veters moeilijk dicht krijgt, met 8 maanden is het helemaal geen doen meer! Een schoen met ritsjes is dus ideaal :)
Ik draag vandaag op mijn lippen Bourjois lippenstift rouge edition in de kleur 11.






top: Mango (winter 2013)
vest: Primark (winter 2014)
jeanslegging: H&M (winter 2014) 
schoenen: Manfield (sale winter 2014)
ketting: Primark (oud)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten