Pagina's

zondag 5 januari 2014

*thuis* onze zithoek

Het wordt hoognodig tijd om een keer onze zithoek in zijn geheel te laten zien. Toen we hier kwamen wonen hebben we niks aan de basis: vloer, muren en gordijnen gedaan. De vloer en de muren zijn redelijk neutraal, maar de gordijnen zijn totaal niet mijn smaak! Ik denk erover om zelf nieuwe, lichte gordijnen te maken. De spullen hadden we al in onze vorige woning. Met wat kleine aanpassingen/ aanvullingen staat het hier prima! Al met al ben ik zeer tevreden met deze tijdelijke plek. Kijk je mee, ik laat jullie alle hoeken van de kamer zien ;)


De bank stond eerst aan de andere kant, maar na wat schuiven leek dit toch de beste opstelling. De groene kast en de witte stoel komen van de kringloop, deze heb ik opgeknapt. De witte tv kast is van de Besta serie van IKEA. 



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten