Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

Dressing the bump #4 outfits (week 33)



En daar is Dressing the Bump # 4 alweer! Omdat ik werk met een capsule wardrobe zullen je nu steeds meer kledingstukken bekend voorkomen :) maar zijn ze in een andere outfit gemixt... ik denk trouwens dat elke zwangerschapsgarderobe automatisch 'capsule' is, want je koopt voor 9 maanden niet een compleet nieuwe inhoud voor je kledingkast! Toch...?

Kijk je mee naar weer twee nieuwe outfits?



outfit 1

Twee jaar geleden kocht ik bij Saint Tropez deze blouse. Het is een oversized blouse die normaal op een strakke jeans of op een legging gedragen kan worden. Tot 5 maanden zwangerschap lag hij ergens op de 'dit-kan-ik-tijdens-mijn-zwangerschap-niet-aan' stapel. Toen ik mijn huidige kleding na maanden uitzoeken en teleurstelling over wat ik allemaal niet meer aan kon helemaal zat was, heb ik die stapel nog maar eens overhoop gehaald en dingen maar gewoon eens gepast. En ja! Hij paste! Bijna leuker nog dan zonder dikke buik!
Hoe lang hij nog past is de vraag, want de knoopjes staan strak nu.. maar we genieten er gewoon even van zolang het kan!
Ik draag hem op mijn zwangerschaps- jeanslegging van de HM. Omdat ik nogal een koukleum ben heb ik de optie om mijn blauwe blazer er overheen aan te trekken.






(het weer werkte niet echt mee met het maken van de foto's maar ja dat heb je niet in de hand he! Op de eerste foto worden de kleuren het beste weergegeven..)

blouse: Saint Tropez (winter 2012)
jeanslegging: HM zwangerschap (winter 2014)
blazer: Marktwinkeltje (oud)
schoenen: Fretons (winter 2012)


outfit 2


Dit is een outfit die ik graag draag. Ik draag hier een zwangerschapsshirt dat ik via marktplaats gekocht heb voor € 2,50 (ja daar hou ik van!). Het is een top van het zwangerschapskledingmerk Mamalicious. De tekst die erop staat is a bit more (hartje). Ik draag de top met mijn blauwe colbertje op mijn niet- zwangerschapsbroek, die ik nog pas! En hieronder de enkellaarsjes van Van Haren.




top: Mamalicious (marktplaats)
blazer: Marktwinkeltje (oud)
schoenen: Van Haren (winter 2014)
jeans: Zara (oud) geen zwangerschap! tip:

(Dit kan niet met elke broek, maar met lekker stretchie jeans kan je dit nog lang zo door- dragen! Draag er wel een lang hemd over, zodat het niet zichtbaar is :) )

4 opmerkingen: