Pagina's

woensdag 18 februari 2015

project positief tag



Alweer een aantal maanden geleden schreef Dagmar Valerie deze tag. Het is mijn eerste tag, de vragen spraken me erg aan! Tijd voor een stukje positiviteit!




Wat is je favoriete quote en waarom

Er zijn op internet een hele hoop mooie quotes te vinden.. ik was eigenlijk op zoek naar een andere toen ik deze tegenkwam en me realiseerde dat deze me nog veel meer aanspreekt! 
Wat ik uit deze quote haal is dat het zo ontzettend belangrijk is om nu te genieten en niet te wachten tot je bereikt hebt wat je wou bereiken. Je bent dan altijd 'onderweg' naar iets terwijl het leven NU gebeurt!



Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!
Één van mijn grote dromen is al aan het uitkomen.. ik heb altijd graag moeder willen zijn, en op dit moment ben ik 8 maanden zwanger! Die gaat uitkomen dus! :D Daarnaast zou ik graag samen met mijn man meer van de wereld willen zien. Onbezorgd samen willen zijn en zien wat deze mooie planeet allemaal te bieden heeft. Waarschijnlijk moeten we hier nog een jaar of 18 mee wachten? Of de kleine meenemen op onze reizen :)

Wat betekent geluk voor jou?


Geluk betekent voor mij in een moment zijn en je niks meer wensen 
dan je op dat moment hebt! Om er nog maar een quote in te gooien... 
when you love what you have, you have everything you need!
Dat is voor mij geluk. Het moment dat je beseft wat je eigenlijk 
allemaal al hebt!





Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Dat zijn meerdere mensen! Mijn man met zijn grapjes die flauw zijn maar stiekem best leuk blijven... de baby in mijn buik met z'n gekke hikje meerdere keren per dag en z'n getrappel, de kinderen die ik les geef in mijn kleuterklas in hun lekkere enthousiasme. ( 'juf, als jij nou heel veel drinkt, dan kan de baby lekker zwemmen!' )







Voor wat mogen we je ‘s nachts wakker maken?
Je mag me 's nachts wakker maken voor een lekker muziekje, een zonnetje, chocolaaaaa!


Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
echt een lachbui.. dat moet met mijn vriendinnen zijn geweest vorige week.We hebben het altijd leuk samen. Ik weet niet eens meer waar het over ging (ging waarschijnlijk ook nergens over!), maar we hebben meerdere keren dubbel gelegen!

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?



Of je het een prestatie mag noemen weet ik niet, maar ik ben enorm trots op de baby die in mijn buik groeit.. elke maand weer een stukje groter.. mijn buik die groter wordt.. mijn lichaam dat zich op alle veranderingen aanpast en nog zoveel kan hebben. (werk, emoties, stress) 



Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Wat ik andere mensen zou willen meegeven is om altijd te kijken naar wat je wel hebt.. natuurlijk heb je ook heel veel niet of gaan veel dingen niet zoals jij het in je hoofd had. Het leven is onvoorspelbaar. Probeer dit te accepteren.. Zoals dingen kunnen tegenvallen kunnen er ook zomaar hele mooie dingen op je pad komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten