Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

DIY luier- etui kraamcadeautje

In mijn omgeving is er een ware babyboom gaande... Ik denk dat ik gewoon op de leeftijd kom dat dat logisch is? Voor (de baby's van) mijn vriendinnetjes maakte ik zelf kraamcadeautjes.



In deze post laat ik jullie mijn eerste luier- etui zien. Een handige hoes voor luiers en luierdoekjes, om in je tas te stoppen en overal mee naar toe te nemen :) en heel simpel te maken!





Ik heb voor deze eerste luier- etui een stof gebruikt die ik mee heb genomen uit Togo. Een stoer stofje voor een stoer mannetje! Het patroon heb ik van deze post op eloleo.blogspot.com. Een patroon dat goed te doen is voor een beginner :) 
Je hebt nodig:
- 2 lapjes stof van 27 bij 53
- een lapje vlieseline
- strijkijzer
- klitteband








Geen opmerkingen:

Een reactie posten