Pagina's

woensdag 29 januari 2014

inspiratie voor de eetkamer

Lekker tafelen, een boek lezen, werken, creatief bezig zijn.. aan de eettafel! 
Ik vind het belangrijk dat een eettafel tegen een stootje kan, en dat je er lekker (lang) aan kunt zitten.

Of je tafel nou naast je zithoek staat of in een aparte eetkamer/ - keuken... Je wil er toch wat moois van maken? Ik ben zelf nog zoekende, maar deze plaatjes geven mij inspiratie! Het is van alles wat, maar wat mij opvalt is dat de meeste tafels die ik kies robuust van vorm zijn en grof hout. Daarbij één grote statement- lamp! Dit klopt wel een beetje met mijn oude eethoek, maar in de nieuwe, iets kleinere, eetkamer 'klopt' het niet. Dus ik zal op zoek moeten naar een alternatief..


zwart- wit


doorleefd.. met groene accenten




en als je dan toch belachelijk veel ruimte hebt.... wauw!

1 opmerking:

  1. Ik vind zulke grote houten tafels echt helemaal prachtig! Dat brengt zoveel sfeer in huis. Zelf in een klein huisje kan een grote tafel erg mooi staan, als de rest maar mooi clean is dan.

    BeantwoordenVerwijderen