Pagina's

zondag 5 april 2015

^ persoonlijk ^ nieuw haar en nog maar een zwangerschapsshootje

Één keer in de zoveel tijd krijg ik de kriebels.. Mijn haar MOET anders. Nou heb ik van alles gehad.. stekels, paars haar, kort, langer, pony... Nu was mijn haar al een tijdje hetzelfde. Een klein beetje 'simpel' en daar hou ik niet zo van! Als mijn haar 'te' lang groeit kan ik er gewoon niks meer mee.. het hangt zielig en slapjes naar beneden en er is geen beweging in te krijgen!

Ik ben van een halflange (uitgegroeide) bob in één keer naar een kort kapsel gegaan! Slimme keuze onder invloed van de hormonen aan het einde van je zwangerschap? Ik heb nog geen spijt gehad!


dat was het...

en dit is het nu! De foto's zijn van een shoot die we thuis gedaan hebben. Ik heb met 24 weken een zwangerschapsshoot gedaan met vriendinnen, ook thuis. Nu is 38 weken zwanger was vond ik het tijd voor nog een shoot samen met mijn man! Leuk om te zien hoeveel groter die buik geworden is! 





en nog een fotootje samen met mijn man... samen heeeeel trots :D:D



1 opmerking:

  1. Ik vind het een heel leuk kapsel! Zeker ook makkelijk als je baby straks gaat grijpen. En heel mooi gedaan de foto's, ik vind het donker en licht en heel mooi uitkomen zo, heel liefdevol!

    BeantwoordenVerwijderen