Pagina's

donderdag 9 april 2015

mijn capsule wardrobe < lente > *wat hangt er in mijn kast?*

In eerdere posts hebben jullie al kunnen lezen wat ik zo geweldig vind aan een capsule wardrobe en wat ik nieuw heb gekocht voor de lente- editie. In deze post deel ik met jullie foto's van mijn favoriete items uit mijn kast en 'de lijst' met alle items erop. Hoeveel broeken heb ik? Tops? Truien? Jurkjes?




Ik begin met de lijst en de kleuren en onderaan de lijst foto's van een aantal favoriete kledingstukken!


                                     nr. 24                                                     nr. 21

                                                                  nr. 10

                                      nr. 2                                                      nr. 5

                                       nr. 14                                                   nr. 15


                                     nr. 26                                                        nr. 30

                                       nr. 29                                                    nr. 32

Ik heb al weer zin om hiermee allemaal outfits te gaan maken en ik ga vanaf nu elke week 1 outfit met jullie delen! Ik ben ook heel benieuwd wat jullie favoriete kledingstukken zijn in de lente!

1 opmerking:

  1. Ooh wat leuk! Ik wil er ook zo graag eentje maken want ik heb zoveel kleren en het is niet allemaal meer wat ik wil, misschien kan ik je capsule als een soort guideline gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen