Pagina's

dinsdag 7 april 2015

De verbouwing || beneden! de keuken




Ter herinnering... zo zag onze keuken eruit! Donkerbruin hoogpolige vloerbedekking, en een retro keuken in bruin en groene tinten. De keuken zit al zo'n 30 jaar in dit huis, maar is nog in zeer goede staat!
Ik vind de keukenkastjes geweldig en ik vind eigenlijk de tegeltjes ook erg mooi! maar ja die kleuren...


Het eerste plan was om er een hele nieuwe keuken in te plaatsen, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor een opfrisbeurt van deze keuken..

Tijdens het klussen heb ik alleen wat foto's voor de kol gemaakt met mijn telefoon. Hier een klein overzichtje..

Wat hebben we gedaan in de keuken?
Eerst is de vloerbedekking eruit gehaald. Daarna alle muren geschilderd, de tegeltjes geschilderd en er is een nieuw aanrechtblad in gekomen.

muur:              kleur 9010
tegels:             (ontvetten, opschuren, schoonmaken, primer, lak) kleur 9010 
aanrechtblad:  persönlich lichtgrijs IKEA op maat gemaakt
vloer: geolied eiken laminaat.
raambekleding: jaloezieen van leenbakker

We zijn met de benedenverdieping 3 weken bezig geweest en daarna eigenlijk nog een dikke week met allemaal afwerkklusjes!

Het resultaat!

voor...


na!












 Ik ben helemaal gelukkig met onze 'nieuwe' keuken...Wat vinden jullie van het resultaat? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten