Pagina's

maandag 30 maart 2015

~DIY~ pimp je paasei (mislukt!;-))

Ik ben tweede paasdag uitgerekend, dus hoeveel wij gaan brunchen en vieren weet ik niet, maar altijd leuk om het huis een klein beetje in paassferen te brengen!
Ik heb oude eieren liggen, waar ik wel een beetje klaar mee ben. Tijd om op zoek te gaan naar wat inspiratie voor iets nieuws dus! Soms is het gewoon het leukst om iets te maken van wat je al hebt en dat heb ik dus geprobeerd... kijk je mee?



Een paar jaar geleden heb ik eieren gekocht bij de Action om in een paastak te hangen. Deze eieren wilde ik dit jaar in ons nieuwe interieur niet gebruiken, dus heb ik een poging gedaan ze te pimpen.. Helaas lukken bij mij lang niet alle projectjes zoals ik ze in mijn hoofd heb, haha... daarom niet minder leuk om het idee te delen misschien. Ik vermoed dat mijn verf gewoon niet dekkend genoeg is! Daarom moest ik de eieren eerst 10 keer in de basiskleur overschilderen en ja.. met 39 weken zwangerschap, genoeg te doen en geen geduld meer, had ik daar gewoon GEEN zin in! De meeste eieren zijn dus in de prullenbak beland, want door de ene laag leek het helemaal nergens meer op... één ei heeft doorgezet en hangt nu zielig en alleen aan de paastak. Hij moest eigenlijk nog colourblock verder geschilderd worden, zoals onderstaande eieren, maar ik heb het opgegeven...



hier was ik nog hoopvol...




Dit is mijn resultaat en dat ene ei staat nog best stylisch verantwoord vind ik ;-) (kan je hem vinden?)





Om dit artikel toch met een klein beetje inspiratie te eindigen, kan je hier mee kijken naar mijn inspiratiebord op Pinterest!

Volg het bord paaseieren van Inge op Pinterest. met onder andere deze plaatjes...






1 opmerking: