Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

dressing the bump winter/ zwanger [ recap ] # 2


Zoals beloofd in # 1, deel ik vandaag in # 2 mijn zwangerschapsgaderobe- musthaves. 
Natuurlijk is dit per persoon verschillend en ik was zwanger in de winter, dus dames die in de zomer zwanger zijn hebben hier niks aan ;) , maar dit is mijn ervaring!



Ik heb best een zoektocht gehad om tot een garderobe te komen waar ik me goed bij voel, en vooral waar ik me mezelf bij voel! In het begin van mijn zwangerschap voelde ik me helemáál niet mezelf, als ik in de spiegel keek dacht ik echt, wie is dat...
Gelukkig werd dat minder en kon ik ook steeds beter leuke kleding vinden of leuker combineren met mijn eigen kleding.

Hier mijn lijst met musthaves, echt de basis voor je zwangerschapsgarderobe.





  • 1 blouse. Die van mij was geen zwangerschapsblouse, maar ik vind deze ook erg mooi!
  • 1 fijne blazer... Dit hoeft natuurlijk zeker geen zwangerschapskleding te zijn!

Een leuk zwangerschapsjurkje. Ik heb mijn jurkje bij Noppies gekocht. Ik heb hem niet heel vaak aan gehad, maar op verjaardagen of feestjes toch wel heel leuk! Bij een jurkje, of een lange trui, heb je natuurlijk een fijne legging nodig!



Verder zijn een paar lange hemden, een goede bh's en lekker katoenen ondergoed niet te missen!

Tot slot.. dingen als lekkere vesten, oversized truien en blazers hoeven natuurlijk zeker geen zwangerschapskleding te zijn! Kijk ook eens wat er nog past uit je 'gewone' garderobe :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten