Pagina's

vrijdag 13 maart 2015

Dressing the bump # 6 outfits (week 35)


Daar zitten we zomaar alweer in week 35! Artikel van dressing the bump nummer 6... Ik heb al een aantal outfits met jullie gedeeld en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sinds mijn verlof mijn dagen vooral doorbreng in joggingbroek :D

Toch is het me gelukt om in de hele week toch zeker twee keer me enigszins fatsoenlijk aan te kleden.. kijk je mee?


outfit 1

Ik draag een blauw shirt van de hema, dat ik al tijden heb. Hij past goed om mijn buik en het shirt zit heerlijk. Om het wat meer aan te kleden draag ik mijn jasje hier overheen. Ook de broek is geen zwangerschapskleding, waardoor deze hele outfit bestaat uit 'gewone' kleren!




top: Hema (niet zwangerschap)
jasje: Markt (niet zwangerschap)
jeans: Zara (niet zwangerschap)
ketting: Zeeman (niet zwangerschap :P)


outfit 2

Vandaag is een gure dag. Ik ga samen met mijn moeder een middagje eropuit, dus ik draag mijn lekker warme wollen vest! Ik draag dit vest tijdens mijn zwangerschap niet veel omdat het echt mijn buikje een beetje verbergt en dat is natuurlijk jammer! 
Verder mijn fijne sjaal en schoenen waar ik nooit over na hoef te denken :)




shirt: Mango (winter 2013)
vest: onbekend (winter 2014)
jeanslegging: H&M zwangerschap (winter 2013)
schoenen: Fretons (zomer 2013)
sjaal: Costes (winter 2013)
armband: Pieces (oud)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten