Pagina's

vrijdag 20 maart 2015

Dressing the bump #7 (week 36)




week 36.. Ik zit in mijn tweede week van mijn zwangerschapsverlof en ik begin een beetje tot rust te komen. Ik voel me eigenlijk lichamelijk erg goed! Mijn buik gaat wel steeds meer in de weg zitten en ik ben snel moe, maar mag niet klagen verder! Deze week had ik een verjaardag van mijn broer en schoonzus en vond ik het tijd om wat laatste aankopen in de stad te doen. 
(Ja verder grotendeels doorgebracht in campingsmoking!)



outfit 1

Ik heb deze week een beetje gesmokkeld met mijn capsule- wardrobe, want ik had voor de verjaardag van mijn broer en schoonzus gewoon zin in wat fleurigs! Het jasje dat ik draag is eigenlijk mijn nieuwe aankoop voor de lente garderobe.  Ik denk dat deze kleur roze zowat iedereen mooi staat. 
Ik ben niet zo heel erg van de kleur roze, maar dit is bijna een neutral en ik hou ervan! 
Wat ik nieuw heb gekocht en welke kledingstukken ik in mijn lente capsule heb deel ik nog met jullie in een nieuw artikel! Verder draag ik vandaag mijn 'dagelijkse' sieraden..




(voedings-)top: noppies (winter 2014) 
jasje: H&M (voorjaar 2015, je vindt hem hier)
jeanslegging: H&M zwangerschap (winter 2014)
schoenen: 
horloge: Michael Kors (winter 2012)


outfit 2

Omdat ik toch grotendeels in huis doorbreng in mijn chill- outfit/ campingsmoking leek het me wel leuk om deze ook met jullie te delen! Here we go!

Ik draag een lekker lang hemd (jurk eigenlijk, maar hoe IEMAND dat als jurk kan dragen snap ik niet) van de primark en een joggingbroek in maat enorm van primark. Daarop een van mijn favoriete zwangerschapsshirts en mijn sjaal van Costes. De sokken - met boodschap :D- maken het toch wel helemaal af vind ik. Deze heb ik een aantal jaar geleden gekocht in Spanje bij Oysho. (geweldige winkel met allemaal chillkleding!)





hemd: primark (winter 2014)
top: mamalicious, via marktplaats (winter 2014)
broek: primark (winter 2014)
sjaal: costes (winter 2013)
sokken: Oysho (oud) klik hier om naar de webshop van Oysho te gaan. 
(krijg ik helemaal niks voor, ik vind het een geweldige webshop, dus dat deel ik graag met jullie ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten